Dla zainstalowanych przez nas systemów zabezpieczeń zapewniamy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis na warunkach określonych umową zawartą ze Zleceniodawcą.
Po podpisaniu umowy na konserwację systemu przejmujemy na siebie wynikające z tej umowy obowiązki, w szczególności:
- Dbanie o sprawność techniczną systemu
- Regularne przeprowadzanie oględzin stanu technicznego urządzeń wchodzących w skład konserwowanego systemu
- Zdalne przeprowadzanie czynności diagnostyczno-serwisowych
- Administracja systemem i kontami użytkowników
- Udostępnianie wskazanym osobom wydruków z rejestru zdarzeń
- Sporządzanie raportów na podstawie kryteriów przekazanych przez Właściciela systemu
- Priorytetowe reagowanie na zgłaszane problemy techniczne
- Na każde życzenie Właściciela systemu wystawianie pisemnych zaświadczeń o klasie, atestach i sprawności technicznej systemu oraz o poprawności jego obsługi przez personel (na podstawie wyciągu z rejestru zdarzeń)
- Doradztwo w zakresie poprawy bezpieczeństwa
W celu lepszego utrzymania systemu oraz wczesnego wykrycia nieprawidłowości preferujemy stosowanie miesięcznego cyklu konserwacji.